28 Haziran 2010 Pazartesi

şimdi aksiyon zamanı



evet artık konuş konuş bir yere kadar. kafamda herşeyi az da olsa netleştirdikten sonra aksiyona geçmeye karar verebildim sonunda. bu beni rahatlatıyor ve kaos sürecinden de çıkmış oluyorum böylelikle.düşünceler, sözler yerini davranışlara bırakıyor artık. öncelikle kendim bile düşündükçe heyecanlandığım en büyük aksiyona az kaldı. ne olduğunu yazmak istemiyorum. son ana kadar dillendirmek bile istemiyorum. çünkü sanki birşey olacak nazar değecek gibi geliyor. buda beni endişelendiriyor. büyük aksiyon yaklaşırken büyük heyecanda var içimde. bununla ilgili detayları zamanı gelince paylaşacağım.
bu gece bakyorum aynama Petek'in aynasına bana ne gösteriyor diye. uzun zamandır kendime dönüp bakmadığımı fark ediyorum. kafamda yapılacak o kadar iş varken zihinsel ve fiziksel yorgunluğunu yarattığı boşvermişlik durumundayken kendimr odaklanmak zor oluyor benim için. biraz rahatladıktan ve karar verebilmenin paha biçilmez mutluluğundan sonra kendime dönüp bakabiliyorum. biraz mutluluk, biraz heyecan biraz da endişe görüyüyorum. ama uzun zmandır ilk defa böyle mutlu olduğumu hissedebilmem ve kendime sesli olarak söylebilmem benim için çok önemli. aynamda gördüğüm 2. şey biraz toparlanması gerek de bir kız. çok dağıtmışım bu aralar biraz daha kişisel bakım hem ruhen hem bedenen. işte bu düşüncelerle birlikte aksiyona koyuldum. bu sefer kararlıyım ihmal etmeme konusunda. bana iyi gelecek şeylerin planını çıkardım.
1. kesinlikle masaj
2. evde cilt bakımı
3. alışveriş yapmak
bunlar bedenim için yapacaklarım. bir de dünyadaki materyal şeylerin çoğu zaman sağlayamadığı içsel huzur var tabi. bunun için de karmakarışık da olsa anlamsızda olsa yazmak istiyorum. yaza yaza netleşecek herşey benim için. aynamdan gördüğüm yansımaları takip ederek bulacağım doğru yolu. bir kahve alıp elime bir de dergi düşünüp ilham gelmesini bekleyeceğim hayallarimi gerçekleştirmek için. en büyük içsel huzuru hedeflediğim ve yapmak istediğim şeyleri yaparken bulduğumu fark ettim. bunun üzerine gitmeyi düşünüyorum.
bugün aynamdan neler gördüm özetlemek gerekirse; kaos fırtınasından çıkmış netleşmiş( az da olsa bir genç kız :)) belirsizlik gibi büyük bir düşmanı alt ettiğim için mutluyum. artık yeni hedefler yeni kararlar ve yeni projeler tasarlamak istediğimi görüyorum. heyecanlıyım. umutluyum. aynayı biraz daha cilalayıp parlatıp düşünmeye ve yazmaya devam....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder