27 Haziran 2010 Pazar

Petek'in Aynası


eğer bloğum benim aynamsa,
ne kadar geçersem karşısına o kadar yansıtır beni insanlara
çok sık geçmiyorum aslında
dolayısıyla kendimin sadece bir kısmımı ya da gösterdiğim kadarı yansıtmış oluyorum
zamanla daha çok durmak istiyorum bu aynanın karşınıda
daha çok bütünleşmek daha iyi ifade etmek tüm aktarmak istediklerimi paylaşabildiğim bir yer olsun istiyorum
yapmak istediğim bir sürü şey varken yapmaktan kaçındığım şeyleri anlatabildiğim
ertelemekten vaz geçip uygulamaya koyabildğim bir aracı olsun bu blog bana
bu bloğa ya da aynama baktıkça kendimi daha iyi görmek daha iyi analiz etmek kimi zaman yüceltmek kimi zamanda eksiklerimi fark edip telafi etmek istiyorum.
artık zamanı geliyor yaklaşıyor... imkansız olduğunu düşündüğüm hayallarim için bir adım attım.. artık aynayı çantaya koyup yola çıkma zamanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder