12 Haziran 2010 Cumartesi

rihanna'nın etkileri...




konser benim için gerçekten büyük bir eğlenceydi. daha sonraki günlerdede etkisini üzerimde taşıdım. bir çok farklı duyguyu bir arada yaşayıp heosini orada aktarmam boşalmam ve rahatlamammamıdır bilemem ama son günlerde dinledğim rihanna şarkılarıyla dahada eğlence doluyorum. bu aralar ruh halim sanırım biraz eğlenceli ve vucudumu kıpır kıpır yapan şarkılara ihtiyaç duyuyor. ben ruh halime göre şarkı seçerim. belirli kalıplaşmış bir tarzım yoktur. hatta hep düşünürüm bana sorsalar en sevdiğim müzik türü veya şarkıcı ne cevap veremem kendi kendime bile zorlanırım. bu sadece müzikle ilgilide değil aslında her konuda. en sevdiğin müzük, en sevdiğin filmleri ne tarz giyinirsin, en sevdiğin yemek, hiçbirinin net bir cevabı yok bende. içimdeki petekler o an neye ihtiyaç duyuyorsa neye ilgilerini ve dikkatlerini yönelttilerse onlara o an ne iyi gelecekse bende onu seviyorum :) yanlız kalmak istediğim bir günde filtre kahvemi ve lap topumu alıp bir edith piaf şarkısı dinleyerek geceyi geçirebilirim. arkadaşlarımla gece eğlenirken ya asmalıda 80leri 90ları dinlediğim bir disko tarzı klüpte ya da deliler gibi dans edeceğim rnb night ta olmayı tercih ederim. kişiliğimle ilgili çatışma yaşıyorsam girl interrupted tarzı bir film bana iyi gelir. hayallarimde kaybolmak ve içsel çatışmalarımı bastırmak istediğimde slyvia plath, clocks, factory girl, la mome, queem elizabeth ya da evita filmleri beni kendimden geçirir. efkarlı bir günde chopin dinlerken ertesi gün rihannada dans ediyor olabilirim. benim hayatımda kafam gibi karışık. böyle belirsiz yaşamak zor. belirli zevkleri, hedefleri, idealleri, tarzı, istekleri, hayatı olan bir insan olmak isterdim. karışıklığım, kaosun hakim olduğu içsel dünyam fizksel olarak pratik yaşantımıda alt üst edebiliyor zaman zaman. farklı kıldığıda oluyor ama bazne öyle bir yoruluyorumki işte o zaman istediğim sadece sıradan olmak.. belkide böylede oldukça sıradanım bu da son zamanlarda en çok sorguladığım konu. sanırım tek istediğim kafamın düşüncelerim sıradan, sadece ve basit olması...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder