13 Mayıs 2010 Perşembe

şizofrenik bir durum...

ilk başlarda hep mi böyle yoksa bana has bir duygumu bilemiyorum ama bu blog işi şu ilk günlerde şizofrenik bir durum gibi geldi. bir şeyler yazıp konuşuyorum ama sanki kendi kendime sanki kafamda canlandırdığım bir karakterle konuşur gibi. nasıl insanlar takip etmeye başlıyor ya da sesini nasıl duyuyuyorsun hiç bir fikrim yok. bir gazla başladım yazmaya ilk defa hiç düşünmeden planlamadan kötüysede eleştirilmekten korkmadan. hayatımda ilk bu benim için. hiç birşeyi düşünmeden hareket ettiğim bir 2 haftayı yaşıyorum. kaygısız ve rahat olduğuğunu söyleyebilirim. fakat önümüzdeki günlerde toptan mı acısı çıkar bilemiyorum. şu ara okulda festival ve mezuniyet dönemi. resimlerimi stokluyorum. mezuniyetin yaklaşmasıyla bir farklı yaşıyorum festivalleri, taksim turlarını, gece gezmelerini, içilen kahveleri ve atılan kahkahaları. yeni bir dönem başlıyor benim için. hiç bilmediğim ve kontrol edemediğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder