12 Mayıs 2010 Çarşamba

neden snappy' e gelince... :)

snappy' nin sözlük anlamı: şık çabuk hareketli yerinde hazır (cevap) gayretli enerji dolusnappy şık/canlı
kuru ve soğuk (hava) çok canlı modaya uygun kıpır kıpırn atik hızlı canlı zarif

bu sıfatların tek bir kelime altında toplanması tam da aradığım isimdi. çünkü insanın kendisine bir isim takması bir sıfatla başkalarına tanıtması oldukça düşündürücü. çünkü bize verilen isimler ya da nitelendirildiğimiz sıfatlar başkalarının gözünde bizimle ilgili bir şema oluşturduğu gibi bizimde kendime olan bakış açımızı etkiler. snappy'nin anlamlarından bazıları benim karakteristik özelliklerimle örtüştüğü gibi bazılarıda evet artık böyle olmalıyım dediğim ya da kazanmak istediğim özellikler. dolayısıyla bir taşla iki kuş vuruyurum. hem kendime pozitif bir enerji yolluyorum bu sıfatla hem de kendimi azıcık da olsa ifade etme şansı buluyorum.
sizin isim hikayeniz nedir? bu blogları oluşturuken seçtiğimiz isimler o kadar anlamlı ki mutlaka her birinin bir hikayesi olmalı diye düşünüyorum. paylaşımlarınızı bekliyorum...

1 yorum:

  1. sevgili snappy bloğunla yeni tanıştım..ve ilk izleyicin olma mutluluğunu yaşamaktayım :)
    bu izleyici olayı aslında çok karambol bir durum yani sen birilerini takibe başlıyorsun onlar da isterse seni takip ediyor istemezse etmiyor..olay bu!
    sen sadece ve sadece kendin için yazdığın sürece dikkat çekersin..
    binlerce blog var..
    sen kendi dünyanı oluştur seni bulan bulacaktır.
    hadi bakalım siftah benden ;)

    sevgilerle yeşocan :)
    -gerçekten can'dan olanı sevdiğim için böyle ismim-

    YanıtlaSil