12 Mayıs 2010 Çarşamba

hala neyi bekliyorum ki?

evet, ilk postum. bu postu yayınlamak için aylardır düşünüyorum. bloğum olmasını istiyorum, burada yazacak anlatacak çok fazla şeyim olduğunu düşünüyorum. ama hep bir erteleme içerisindeyim. daha sonra, yoğun dönem geçsin öyle, şimdi başlarsam yarın kalır, nasıl bir blog olmalı ki, yazın başlarım en iyisi yazın başlamak yok acaba modayla mı ilgili olsun, genel bir blog mu olsun..... günler geçer..... haftalar geçer..... aylar geçer..... yıllar (!) yok o kadar da değil. ama olanaksız da dseğil benim hayatım da yıllarda geçebilirdi ama bu sefer bunun olmasına izin vermedim. neyse ne diye isyan ettim bu gece kendime. çünkü kendimi sabahtan beri yapacak bir ton ödev için oldukça yoğun bir zamnada koca günü bu işer için ayırıp sabahtan beri en uygun başlama anını beklerken bulunca kendimi fark ettimki blog oluşturmamamın sebebi nasıl bir blog istediğim ya da bunun için olan kararsızlığım değil. benim birşeylere başlama ile ilgili problemim var. işte bununla ilgili isyanımda geldi ardımdan. artık açıyorum bu bloğu neyse ne. ne yazacaksam yazacağım ne paylaşacaksam paylaşacağım. artık ne yapacağımın bir önemi yok ne zaman ve nasıl yapacağım önemli olan. derler ya başlamak bitirmenin yarısı diye. bazen bu kilişe atasözlerini beynime yükleyip yaşamaya ihtiyacım olduğunu fark ediyorum. herneyse benim yapmak istediğim ve bir türlü başlayamadığım şeyleri anlatmaya devam edersem konu dallanığ budaklanabilir. bu ilk postum ve ilk paylaşımım bundan sonrada hayatımın parçası olan beni etkileyen ve paylaşmaya ihtiyacım olan herşeyi burda yayınlamak istiyorum. moda, psikoloji, yemek, içmek, gezmek, izlemek herneyse. bütün eylemlerimi ve hislerimi. bu başlangıcın daimi olması dileği ile....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder