22 Eylül 2010 Çarşamba

EVENT: FNO








bundan sonra kesinlikle hayatımı birbirinden cool eventlerle zengileştirmeye kararlıyım. New York'un göz alıcı ihtişamını ve temposunu burada tam olarak yakalayamasamda boşluları kaliteli zaman geçirerek doldurursam beni darlandıran alışkanlıklardan da kurtulurum diye düşünmekteyim.
İstanbulda gerçekleşen sanat moda ve müzikle ilgili eventlere katılmak için sabırsızlanıyorum. İçimdeki ateşi yeniden alevlendirmeliyim. İçmdeki P.'yi uyandırmalıyım. yeniden ilham dolmalıyım sevdiğim şeylere odaklanmalıyım.
no more delay.. it's time for action..

tabi Fashion night out etkinliğini değerlendirme kısmına gelirsek; abdi ipekçiye adımını attığım ilk anda wow dedim kendi kendime. artık bizde belki yüzde 2lik bir dilim bile olsak kabuğumuzu kırıp farklı ve güzel şeyler yapmaya başlıyor muyuz acaba diye düşündüm. capcanlı sokaklar mağazalardan gelen müzikler sokakataki kalabalık elinde şarap bardaklarıyla güzel kıyafetli insanlar. bunlar artık sadece sohoda ya da dünyanın başka bir yerinde görebileceğimiz ve orda olmayı hayal edeceğimiz manzaralar olamktan çıkmış her gün koşarak yürüdğümüz güzel istanbul sokaklarına taşınmış. ben açıkçası iş çıkışı apar topar organizasyona katılma şansı bulduğum için assıl kafama koyduğum şeyleri giyemedim. buna ek olarak hasta olmamdaeklenince rahat olmayı tercih ettim. . fakat çok güzel kombinasyonlara tanık olunca biraz kıskandım diyebilirim. benim için tüm bunları gözlemlemek ve içinde olmak bile keyifliydi. artık her haftasonu klişe olmuş yerlere gidip aşırı abartılı kıyafet ve makyajlarla sıradan müzikler eşliğinde dans etmek yerine biraz daha sakin yine güzel giyinip daha ferah bir yerde güzel bir içki ve belki latin, oldies, blues, jazz ( vb) eşliğinde güzel insanlarla güzel zamanlar geçirmenin beni ve daha bir çok insanı daha çok mutlu edeceğine ve doyuracağına inanıyorum. sokak kültürümüzün canlanmaya ihtiyacı var. Asmalı bence buna güzel bir örnek ve özellikle şişhane big chief's kesinlikle gitmekten en çok keyif aldığım mekanların başında geliyor. gerçi artık asmalıya da cuma cumartesi adım atmak imkansız hale geldi ama. buda kritik edilmesi gerek ayrı bir konu :)
kısacası FNO beni çok etkiledi. güzel mağazaların arasında hoş müzikler eşliğinde alışveriş yapmak şarap içmek sohbet etmek ve güzel görünmek ve güzellikleri incelemek paha biçilemez ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder