6 Ağustos 2011 Cumartesi

biraz şiir, bir kaç söz, ya da yakarış..falan filan...

AV...

utanıyorum...
boynunu büküp oturup gözlerini kaçırmandan
hatanın farkındasın fakat yüzleşemeyecek kadar güçsüz ve acizsin
bugüne kadar sevdiğim, değer verdiğim
bugünden sonra saydığım, sövdüğüm oldun
o gözlerin nasılda
kara teninin ardından usulca, sinsice
avını bekleyen vahşi bir hayvanın adrenaliyle, tutkusuyla bakıyor bana
bütün o komplekslerin, acıların ve yenilgilerin birer su damlası o gözlerde
utanmıyorum söylediklerimden
çünkü her biri hakettiğin gerçekler senin
hayatı kendin için yaşanmaz kıldın
şimdi benide kendi hezeyanında sürüklemek istiyorsun
bunada yaşamımda var olmaya da hakkın yok
avını beklerlerken avlanan bir zavallıdan farkın yok
zaman kendi boşluğunda yok olmak artık senin için
kabimde hafif bir sızı için için
bugün o gündür, kurtuluş günüdür zafer günüdür
ben artık kestim kopardım bağımı senden
hoşçakal kara gözlü zalim insan
hoşçakal karalar kaplı en büyük hatam...

KAYBETMEK,KABULLENMEK

SENİ GÖRMÜŞTÜM , SESİNİ DUYMUŞTUM
PEK BİR ŞEY ANLAMAMIŞTIM İLK ANDA
PEK BİR ŞAŞKINDIM AMA,
KEŞFETTİKÇE SENİ, KADERİM OLACAĞINI HİSSETMİŞTİM
GEÇ VE YANLIŞ ZAMANDA BULDUM SENİ
BIRAKMAK OLANAKSIZDI, KALMAKTA İMKANSIZ
AMA KARŞIKONULAMAZ OLANLAR VARDI, İNKAR DA EDİLEMEZLERDİ
GİDİŞİM PEK BİR HIZLIYDI, KAYBEDİŞİMDE AKABİNDE
ÇOK AĞLADIM, ÇOK YIPRANDIM
SONRALARINDA SADECE BİR İDEA OLDUN BENİM İÇİN
RÜYALARIMDA ÇOK GÖRDÜM SENİ
ÇOK GÜZELDİN, HİÇ UYANMAK İSTEMEDİM
GERÇEKLİK BOYUTUNA TAŞIYAMADIM SENİ
SENDE GELMEK İSTEMEDİN
HAYATIMDA OLMADIN, OLAMADIN YA DA HİÇ OLMAK İSTEMEDİN
ŞİMDİ ANLADIM Kİ;
SENİ YOK ETMEK İMKANSIZ; ÇÜNKÜ ÖYLE GÜÇLÜ BİR SİLAH YOK
SENİ UNUTMAK İMKANSIZ; ÇÜNKÜ ÖYLE GÜÇLÜ BİR İRADE YOK
SENİ GÖMMEK İMKANSIZ; ÇÜNKÜ ÖYLE VERİMLİ BİR TOPRAK YOK
BENİ TOPARLAMAK İMKANSIZ ÇÜNKÜ ÖYLE ETKİLİ BİR TESELLİ YOK
BENİ DEĞİŞTİRMEK İMKANSIZ; ÇÜNKÜ BUNUN İÇİN BİR SEBEP YOK
BENİ SAĞLAM BİR "BEN" YAPMAK İMKANSIZ; ÇÜNKÜ SEN YOKSUN, EN ÖNEMLİ PARÇAM YOK


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder