10 Ağustos 2011 Çarşamba

AŞK'A DAİR...

Heyecandır sana dokunmak bana dokunman
Sevgidir beni sana kosulsuzca baglayan

Mutluluktur sıcak tenine sarılmam
Huzurdur omuzlarına basımı koyup uyumam

Öyle inanılmazkı her an seni dusunmem
Şaşkınlıktır tüm hayata seninle baglanıp cozulmem

Kusursuzdur hayatı senle anlamlı kılmam
Üzüntüdür beni bırakıp gitmen ve sensiz kalmam

Bekleyiştir hayatın amacı her an seni
Huzursuzdur icim duymadığımda sesini

Ihtıyacım var her an kokuna ısına ve varlıgına
Yasayamam ben hiç bir zaman yoklugunda

Nasıl bır histeri bu adı askmı takıntımı bılemedim
Sensiz bir dünyayı ve hayatı bir an bile sevemedim

Ask tüm duyguların abartı olarak yasanmasıysa
Sen hayatımın en buyuk mubağlasısın

Korkuyorum acıklarda yuzmeye ve cesaretim yok derinlere dalmaya
Halim hele hiç yok bu basınca dayanmaya

Fakat sen her elimi tuttugunda
Ben bir baska ben ruhum bir baska güzel seninle olmak bir ömre bedel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder