11 Temmuz 2010 Pazar

ŞİMDİ YOLCULUK ZAMANI.... P goes to her dreams..NY NY




İşte artık zamanı geldi. daha önceki bir yazımda artık yolculuk zamanı demiştim. Şimdi çantaya aytnamı koyup gitme zamanı demiştim. İşte o zaman geldi. Perşembe günü gidiyorum. hemdee en çok gitmek istediğim fakat henüz fırsat bulabildiğim yere New York'a. öncelikle çok heyecanlıyım. aynı zamanda kaygılı, mutlu, korkulu ve azıcıkda hüzünlü hissediyorum. 1aylık bir seyehat olacak fakat 1 gün bile ayrı kalamadığım birilerini bırakmak için uzun bir süre. hüzün bu yüzden kaynaklanıyor. diğer duygularda açıklanabilir duygular zaten. şu son ana kadar gidebileceğime inanmıyordum hiç bu yüzden anlatmak paylaşmak istemedim. fakat artık büyük bir felakat olmazsa :) perşembe günü gidiyorum. ilk durağım manhattan olacak sonra new jersey'e geçicem. fakat gün aşırı manhattan'a inmeyi planlıyorum çünkü kaldığım yer otobüsle 40 dk uzaklıkta bu yüzden problem olmayacak ki ben istanbulda günde 4 saatimi yollarda geçirmeye alışmış bir insan olduğum için bu yol bana koymaz :P

şimdi şu son 3 günümü hazırlıklarla geçiyorum. evde temizlik var döndüğümde düzenli ve temiz bir yer bulmak için.

tüm arkadaşlarım hazirandaki doğum günümden beri seferber oldular bana sürekli üzerinde new york yazan birşeyler alıyorlar. t- shirtler, en güzelide new york puzzle'ım. gerçi 1000 lik bir puzzle'ı yapacak sabır e kabiliyet bende olmadığından erkek arkadaşım benim için ben gelene kadar tamamlayacak.
bunun dışında bahsettiğim iş konuşarıyla ilgili hala belirsizlik içindeyim. bir çok uzmana danıştıktan sonra tam işi kabul etmişken şimdide onlar probşlem çıkarıyorlar. Hayat işte. yemeyenin malını yerler durumu benimki sanırım.

ben bunların hiç birini takmıyorum ilginç bir şekilde. önümde güzel bir tatil, ideallerim, planlarım var.

bol alışveriş dolu, eğitim dolu, eğlence dolu bir tatil beni bekliyor. İstanbulun yarattığı kaosu ve belirsizliği takmak hiç de işime gelmiyor.

hayatta hiçbirşeyin şans eseri olduğuna inanmıyorum. tesadüflerede. herşeyin bir sebebi bir amacı var bana göre. tabiki herşey önceden belli değil fakat olan bazı şeylerde belirli sebeplerle meydana geliyor. buna inanmak beni rahatlatıyor ve yeni hedefler oluşturmama konusunda da belirleyici yol oluyor.

New York yolculuğumla ilgili detaylar gün gün gelecek ( umarım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder